Vad gör vi? Nu kör vi!

Är ditt nyårslöfte att gå ner i vikt?
Tappa dem där kilorna som du inte alls behöver?
Känna dig fresh?
Känna dig trygg med dig själv?

Då har du kommit rätt!
Jag själv tappade 15kilo förra året, och nu vill jag hjälpa er!
Varje dag kommer det komma upp tips, allt från träning till mat.

På min blogg ska vi kunna insperar varandra.
Men vi tar ett steg i taget.

Jag lovar att fixa en fin design till er, för det vill ni väl?
Jag ska försöka sprida bloggen så gott jag kan..
Jag vill ju hjälpa så många som möjligt, så vet du någon som har detta löfte så nämn gärna min blogg!

kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Cecci

Jag och min syster är på!!

2011-01-02 @ 14:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0