Nu kör jag igen.

Nu är det dags igen!
Jag har vägt in mig och mätt, nu ska jag gå ner fem kilo!

Förra året gick jag ner 15 och nu ska jag ta dem sista fem hade jag tänkt.
Jag har ätit en gi-frukost bestående av havregrynsgröt med blåbär och pappas SJUKT nyttiga bröd. Det är bara massa nyttigheter i det brödet, synd att jag inte kan ge er receptet för det har han i sitt huvud..

Jag kommer aldrig sluta äta gi, nu har jag ätit de i ett år och jag mår mycket bättre. Visst att jag har tagit en potatis då och då nu det senaste, men det är inte hela världen om man gör det. Speciellt inte om man nått sitt mål.
Men nu har jag ett nytt mål och det ska jag nå, för jag vet hur jävla bra man mår, hur snygg man känner sig.
Jag vet också hur jobbigt det är dem två första veckorna, men hur duktig och nyttig man känner sig därefter.
Innan man ser något reslutat är rena pinan! Man kämpar och kämpar men ingenting händer, det är bara för att kroppen ställer in sig. När kroppen väl vet att, okej, det är dags! Då mår man så mycket bättre, jag ber er ge inte upp!! Ni kommer må så himla bra när ni får ett resultat. Ni kommer få så fina komplimanger av folk.

Bara skriv om ni tvekar, om ni känner er osäkra.
Ni kan vara helt anonyma om ni vill, så svarar jag i bloggen och andra får ta del av informationen. För vi ska ju insperera varandra.

kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0