God morgon!

Hej på er!  
God morgon är väl lite sent att säga, men inlägger handlar om morgonen!    
Här har ni min frukost!   Idag åt jag all bran med filmjölk och en grov macka med skinka och ost! 
Just denna all bran innehåller 48g kolhydrater och är lite när det gäller flingor.
Men som vi alla vet så är flingor inte bra ifall man vill tappa kilo..
Grejen är att äter du samma hela tiden kommer du tröttna, ta något lite onyttigare och träna lite extra. Då funkar det! 


Här har ni mina fullkornsmaskar ;)
Hej på er!   God morgon är väl lite sent att säga, men inlägger handlar om morgonen!     Här har ni min frukost!   Idag åt jag all brain med filmjölk och en grov macka med skinka och ost!     Just denna all brain innehåller 48g kolhydrater och är lite när det gäller flingor. Men som vi alla vet så är flingor inte bra ifall man vill tappa kilo.. Grejen är att äter du samma hela tiden kommer du tröttna, ta något lite onyttigare och träna lite extra. Då funkar det!     Nu ska jag hoppa i träningskläderna och ta med mig hunden på en riktig lång promenad!     Vi hörs sen!


Nu ska jag ut och svettas!

Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0