Storm!

Har ni hört talas om stormen i södra Sverige?
En ganska stor storm och fleera tusen var strömlösa.
Jag var en av dom..
Men nu är strömmen tillbaka och jag kan blogga!

Just nu är jag slarvig med träningen..
Jag hatar att vara det!!
Jag har iaf en fast dag där jag verkligen måste träna och det är torsdagar, så imorgon äntligen!

Vågen står förtillfället still, varför? Ja fråga inte mig, för jag fattar faktiskt inte varför.
Den enda anledningan jag kan hitta är att jag kanske redan är tillräckligt smal.
Sen att jag äter mer pasta än vad man egentligen ska göra kanske..
Vi får väl se hur det slutar. En sak är säker och det är att jag måste träna mer!

Vi håller på att flytta men jag vill inte ha någon undanflykt, men det tar så mycket tid så jag hinner inte. När jag väl har tid över är det mörkt och jag måste plugga.
Det kommer bli så mycket bättre när det blir ljusare igen.


Nej nu måste jag plugga, jag slänger upp ett recept innan!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0