Fläskfilé.

Vi har nyss ätit stekt fläskfilé med quinoa, sallad och sås.
Smakade alldeles för gott ;)

Just nu skulle jag vilja mysa ner mig med en skål chips och cola framför tv:n. Men det går ju inte, det går ju inte alls.
Istället går jag och värmer hallon och plockar fram gi-glassen. Låter bättre, men det smakar fasen inte bättre.
Jag vägde mig idag med, och inte hade jag gått ner ngt inte..
Fast jag bygger ju ifs muskler, men ändå?!
Jag är väl van vid att få reslutat snabbt, jag får helt enkelt hia mig lite och hålla ut.

Det känns ganska hopplöst att vara nyttig och träna när man inte ser resultat på vågen..
Det kommer, det vet jag ju..

Nej nu ska jag mysa ner mig, det är nedräkning inför melodifestivalen ikväll här hemma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0