De värsta dagarna i mitt liv!

Jag har nu upplevt dem värsta dagarna i mitt liv, ja nästan iaf.
Egentligen vill jag inte klaga, för det finns dem som har det så mycket värre.
Men nu ska ni få höra.

I torsdagskväll började jag få feber och hosta, äsch en vanlig förkyldning tänkte jag.
Jovisst. Fredag,lördag,söndag låg jag och kunde inte röra mig. Fick inte i mig någon mat ingenting. Jätte förkyld och febern ställde sig bestämt på 40 grader. I söndags spydde jag och mådde illa hela dagen, igår var febern bättre men jag mådde så sjukt illa. Dock så fick jag inte upp något. Kanske inte så konstigt med tanke på att ja ej har ätit något?

Igår bröt jag iaf min gi-period, rån och saft fick jag i mig. Men det spelar ingen roll, jag behövde få i mig det.

Sådär nu har jag klagat och ni vet varför jag inte har uppdaterat.
Nu behöver jag lägga mig och vila igen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0