God morgon!

Har ni sovit gott? 
Jag har åkt på öroninflamation.. Typiskt! 
Men det funkar ganska bra med värktabletter faktiskt, får väl ta att söka läkare på måndag om det inte läker ut av sig själv. Inte konstigt att min tinnitus ekade i hela huvudet igår?

Nog om det nu. 
Jag ska snart dra på mig en stor fet mössa, jacka och min älskade halsduk. En promenad med hunden väntar. 
Annars då? 
Som jag nämde ska jag jobba, men bara två timmar. 
Efter det blir det julgodis, är riktigt taggad! 
Ska baka tillsammans med mamma och min syster, tradition! 
Men mamma kände sig inte riktigt kry hon heller så det kanske bara blir glögg och en bra film? 
Ja funkar för mig. 

Hoppas ni får en bra dag. 
Lägger ut en perfekt lördagsmiddag senare. 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0